بهاربهار، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

بهار عمرم

***ماجرای روروئک

1393/2/26 19:28
نویسنده : مامانی بهار
797 بازدید
اشتراک گذاری

ماجرای روروئک در هفت ماهو چهارده روزگیني ني شكلك

سلام دخترم ،نازنینم الان صاحب دو روروئکی از این قرار:

وقتی مامان تورو باردار بود تو هشت ماهگی ،رفتیم تا سیسمونی بخریم من و حاجی مامان و اعظم زن دایی و عمه شوکت مامان،اونجا من از روروئک های موزیکالی خوشم اومد اما همه پیشنهاد دادند آخه میخوای چه کار تو که یچه دومته دیگه به دردت نمیخوره از همین ساده ها بخر منم تحت تاثیر همونو برات خریدم .وقتی برگشتیم بابا و داداشی کلی شاکی شدند که این چیه خریدی ،اینطور موند تا به امروز که:

 تو هفت ماهگی که کامل مسلط شدی به روروئک و سرعت گرفته بودی همینکه میخواستی تندتند بری، پای خوشگلت به لبه پشتش گیر میکرد و صدای گریه ت بلند میشد و داغ من و بابا و داداش تازه میشد و گلایه ی بابا و حرص خوردن من.

تا اینکه در تاریخ 93/2/24 رفتیم بازار و بابا برات یه روروئک خوشگل خرید ایناهاش:

اینم رضایتمندی دخترم از روروئک:

پسندها (5)

نظرات (4)

مامان صفورا
25 اردیبهشت 93 0:01
سلام وبلاگ خیلی زیبایی داری پیش ما هم تشریف بیارین خوشحال میشیم دختر ماهتو ببووووووووووووووووووووووس[ماچ] و حتما اسپند دود کن قربونش برم که اینقده ناز داره بیا تو بغلم
مامانی بهار
پاسخ
سلام خیلی محبت داری مرسی نازنینم. راستی ما اهل یکی از شهرستانهای تهرانیم. دختر خوشگل و باهوشتو ببوس هزار ماشاءالله.
مامان دانیال-ویانا
25 اردیبهشت 93 8:55
سلام به روی ماهت به چشمای سیاهت فدات بشم بهار جونم روروئک جدید مبارکت باشه نفسم هوووووووووووووووووورا
مامانی بهار
پاسخ
سلام خیلی ممنون مامانی مهربون از دور میبوسمتون هرسه گل رویتونو ایناهاش راستی مامان شما از کدام استانید؟ ما اهل یکی از شهرستانهای استان تهران هستیم.
مامان دانیال-ویانا
29 اردیبهشت 93 15:11
ما کرمانیم عزیزم خیلی از هم دوریم ولی همه جوره دوستتون داریم
مامانی بهار
پاسخ
همچنین ما خواهرم. از طرف من ویانا جونو ببوسید اینطوری
سمانه
29 اردیبهشت 93 21:02
منم دخمل میخوام من وصدرا باهم داریم بهار دید می زنیم .یه جور خواستگار غیر رسمیه! صدرا که هی میخنده فکر کنم پسندید.(هی میگه مامان نی نی ببینم)
مامانی بهار
پاسخ
لطفتون مستدام. انشاءالله یه دخمل خوشگل و با خدا. صدرا جونو ببوس.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهار عمرم می باشد