بهاربهار، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

بهار عمرم

***وابستگی بهارم به شیشه شیر،پستونک،........

1393/1/26 15:30
نویسنده : مامانی بهار
480 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.com          niniweblog.comtotalgifs.com bebes gif gif bebes20.gif

niniweblog.com

 بهارم،قربون پستونک خوردنت بشم تو یک ماهگی بود وقتی میخواستم پوشاکتو عوض کنم خیلی گریه میکردی و این باعث میشد برات ناراحت باشم تصمیم گرفتم پستونکو امتحان کنم وقتی گذاشتم اولش پرت کردی بیرون اما دفعه ی بعد گرفتی و آروم شدی و دیگه گریه نمیکردی وباعث شد وسوسه بشم تا دوباره استفاده کنم بر خلاف داداشی که هیچوقت پستونک نگرفت،اما شما گلم استقبال کردی و اینطوری شد که دخترم پستونکی شد.دوست دارم 

                      

niniweblog.com niniweblog.comشیشه شیرم که نگو داغم تازه میشه وقتی شیر مامانو میخوردی انقدر گریه میکردی و گشنه بودی تا دیگران مجبورم کردند شیر خشک بدم که ای کاش بهت نمیدادم ای کاش حرفشونو گوش نمیدادم  تا وابستش بشی و دیگه شیر مامانو نخوری بعد سه ماهگی ترجیح دادی شیر شیشه بخوری ، اوایل شیرمو می دوشیدم  و تو شیشه میخوردی  ولی دیگه شیر سینه ام کم شده بود و شما رو هم هرکاری میکردم سینه ی مامانی رو نمیگرفتی دیگه کم آورده بودم کارم فقط گریه بود اما چکار کنم؛ یاد اون روزهایی می افتادم که با سینه ی زخم شده بهت شیر میدادم خیلی وحشتناک و دردناک بود ولی بخاطر دختر نازم تحمل می کردم اما صد افسوس ،دیگه غصه خوردن دردی رو دوا نمیکنه  اما راضیم به رضای خدا دیگه کاری ازم بر نمیومد. مامانی  آرزو میکنم از تمام وجودم که تنت سالم باشه تا مامان این روزها یادش بره.دخترم عاشقتم

شیرخوردن دخترم تو 18 ماهگی

دخترم عاشق اسباب بازیهاشه:

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

فائزه
16 اسفند 92 15:51
سلام مامانی بهار اگه تونستید به وبلاگ بهار ما هم سر بزنید www.baharj.niniweblog.com خوش حال میشیم
مامانی بهار
پاسخ
سلام به روی ماهتون ممنونم که وبلاگ بهار و دیدید.درسته که از داشتن خواهر محرومم ولی خدا رو شکر شماهارو دارم.حتما الام میرم می بینم.
نسرین
18 اردیبهشت 93 15:03
سلام مامان بهار ،دختر نازی دارین ماشالله،خدا حفظش کنه منم لینکتون کردم
مامانی بهار
پاسخ
سلام خیلی ممنون لطف دارید نزد اقا برای بهارم دعا کنید ممنونم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهار عمرم می باشد