بهاربهار، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

بهار عمرم

9***آخ جون نه ماهگی بهارم (میلاد امام حسین-نیمه شعبان-دالی-کوتاهی مو- ماه رمضان)

1393/3/11 2:33
نویسنده : مامانی بهار
1,112 بازدید
اشتراک گذاری

     ای بوی هر چه گل
      بوی بهار می شنوم از صدای تو
      نازکتر از گل است گل ِ گونه های تو
      ای در طنین نبض تو آهنگ قلب من
      ای بوی هر چه گل نفس آشنای تو
      ای صورت تو آیه و آیینه خدا
      حقا که هیچ نقص ندارد خدای تو
      صد کهکشان ستاره و هفت آسمان حریر
      آورده ام که فرش کنم زیر پای تو
      رنگین کمانی از نخ باران تنیده ام
      تا تاب هفت رنگ ببندم برای تو
      چیزی عزیزتر ز تمام دلم نبود
      ای پاره ی دلم، که بریزم به پای تو
      امروز تکیه گاه تو آغوش گرم من
      فردا عصای خستگی ام شانه های تو
      در خاک هم دلم به هوای تو می تپد
      چیزی کم از بهشت ندارد هوای تو
      همبازیان خواب تو خیل فرشتگان
      آواز آسمانیشان لای لای تو
      بگذار با تو عالم خود را عوض کنم:
      یک لحظه تو به جای من و من به جای تو
      این حال و عالمی که تو داری، برای من
      دار و ندار و جان و دل من برای تو

عزیزم،خانمم 240 روزگیت مبارک همزمان با ولادت آقامون امام حسین (ع)

* دختر خوشگلم امشب خونه ی عمو قدرت بودیم،تولد اکرم زن عمو بود و دختر نازم از یه کوچولو کیک بی نصیب نموند،سر شام هم کلی با استخوان مرغ (برای اولین بار)خوش به حالت شد،قربونت برم بعد از اینکه استخوان از دستت افتاد کلی با دستهای چربت بازی کردی. دخترم یادم رفته بگم که خیلی عاشق دستاتی همچین زیرو روشو بازرسی میکنی که همه تعجب میکنند ،منم با شوخی میگم فکر کنم دخملم پزشک استخوان و مفاصل بشه. انشاءالله  که هر کاره میشی فقط خوشبخت و سالم و خوشحال باشی عشق من،دوست دارم

 

* عزیزم از دیروز 93/3/12 کارت این شده بگی مه مه دی دی دوباره مه مه دی دی (مهیار منو ببر دردر) هروقت که داداشی رو میبینی شروع میکنی به مه مه گفتن،قربونت بشم که عاشق داداش مهربونتی حقا که داداش دوست داشتنیه،هردوی شمارو  عاشقانه دوست دارم.

 

* 93/3/14دختر نازم الان دیگه میتونی بابایی رو بابا و مامانی رو ماما صدا کنیsmile emoticon kolobok نمیدونی چقدر ذوق زده ام ،خدایا هزارمرتبه شکرت،خدایا  مهربانی و لطفت را سپاس.

* عزیز دلم،امروز بعدازظهر تو روی تخت بازی میکردی و من داشتم لباستو اتو میکردم و همچنان در فکر و ازخوشگلم غافل،یکدفعه سرمو برگردوندم دیدم پایین تخت نشستی و بهم نگاه میکنی ،نگاه کردن همانا و بوسیدن و قربونت رفتن همانا،داداشی هم نگو کلی بوس و نازت کرد..فدات بشم الهی

* دخترم خیلی ممنون که تو مهمونیها با مامانی همکاری میکنی و اذیت نمیکنی خیلی دوست دارم.

93/3/15* عشق مامان امروز اولین سالگرد ازدواج هادی دایی بودني ني شكلك همه ی فامیل خونشون جمع بودیم ،خیلی بهت خوش گذشت،حسابی دلبری کردی اینم اسنادش:

جگر مامان خونه ی خاله رقیه(خاله ی مامانی:خاله جون خدا شفات بده)

93/3/20 :دختر نازنینم امشب  ساعت 11 شب دیگه دیدم یه کوچولو از موهای نازت همش میره تو چشمهای خوشگلت،بنابراین مجبور شدم برای اولین بار اندازه ی سه سانت از یه تیکه ی کوچولوی موی جلوی پیشانیتو کوتاه کنم .مبارکت باشه نازنینم

یه ماهی میشد ریزش موهات قطع شده بود اما دوباره چند روزی هست شروع به ریختن کرده صبحها وقتی از خواب پامیشی گردنت پر از موهای مامانیته،بخورمت الهی.

دخترم شبها وقتی خوابی برای پیداکردن و گذاشتن پستونک یه پا استادی همچین چشم بسته تو هوا پستونکو میذاری؛ پاهای جانانتم عجب زوری داره هزارماشاءالله،صبحها حسابی بدنمو باهاش ورزش میدی:آخ دلم وای بهار....

مامان همچنان دارم برای تولدت جستجو میکنم که یک تم خوشگل پیداکنم البته فعلا مدنظرم تم زنبوریه،حالا ببینم چی پیش میاد اگه بتونم دارم تلاش میکنم یه سری کاراشو خودم انجام بدم؛دخترم عاشقتم

93/3/22 عزیز مامان امشب میلاد باسعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج)؛

به انتظار تو نشستن، اشتباه ماست، به انتظار تو بايد ايستاد . . .

دستم را بگیر !که اگر دست لطف و مهر شما،لحظه ای از دستانم جدا شوند،  می افتم ، می شكنم ، … .

مولای من ! دوستتان دارم . آن قدر كه … اصلا خودتان كه بهتر می دانید. اما بگذارید باز هم بگویم . بگذارید هزار بار بگویم :

دوستتان دارم ، دوستتان دارم  … .

گر پرده ز رخ باز نمايد مهدي (عج)
از خلق جهان دل بربايد مهــــــدي(عج)
بهارم چنان منتظر مولي باش
گويي كه همين جمعه بيايد مهدي(عج)

93/3/24دخترم کاری که تازه یادگرفتی :کوبیدن اسباب بازیها بهم دیگه و تولید صدا کردن-دوتا دستاتو گره میکنی میکوبی به دهنت و صدای آآآ...درمیاری -با حلقه هایی که تازه برات گرفتیم بازی میکنی و امروز سعی کردی یک حلقه رو جاش بندازی اما موفق نشدی-هر وقت گریه میکنی سرت رو میزاری رو شانه های مامانی ودلسوزانه گریه میکنی ،قتی جایی هم تکیه بدی بازم سرت رو به اونجا تکیه میدی با گریه -اداهای تقلیدی پیدا کردی هرکار یا حرفی رو تکرار کنیم بلافاصله انجام میدی مثل سر چرخوندن، با انگشت چیزی رو لمس کردن .. فدای کارای نازت بشم خیلی دوست دارم کارم شده همش بگم میمیرم برات بهارم.

93/3/29 دالی:مامانی از این روز دالی بازی یاد گرفتی هر چی روت باشه میگیری روی صورت نازت و پایین میاری وبیصدا دالی میکنی،وقتی مامان بهت میگه دالی دخترم شروع به تکرار این عمل میکنی و میخندی.فدات شم

خوراک بهارم:موز-طالبی-هلو-سیب-زردآلو{بعضی مواقع میوه هارو با سرلاک بهت میدم}-دخترم عاشق ماستی،سر سفره بابا کارشه به دخترم ماست بده-زرده تخم مرغ البته با سرلاک.

عزیزم عاشق یکی از کاراتم میدونی چی:هروقت بغلت میکنم که جای خاصی ببرم یا وقتی از بغل کردنت احساس رضایت داری تا به خواستت برسی دلا میشی و سرتو برمیگردونی تو صورتم خیره میشی و خوشحال از این اتفاق؛نمیدونی گلم چقدر عاشق این لحظه ام.دخترم بعضی وقتها میبینی همینطور خیره به کارات نگاه میکنم و زمان از دستم در میره و از تمام کاراهایی که موقع بازی کردن انجام میدی لذت میبرم آخه میدونی میمیرم برات ،برای تو و داداشی:دوستون دارم خیلی زیاد

با علی جون کارت شده مسابقه همینکه علی میگه دی دی تو شروع میکنی به دی دی دی گفتن و این مکالمه ی خنده دار با واژه ی دی دی همچنان ادامه داره،چقدر بامزه ای گل مامان.

93/4/4;عزیزدلم دیروز سه شنبه برای شام رفتیم برای اولین بارخونه ی عمو آرش،حسابی با سینا جون بازی کردی ولی هرکار کردم اونجا نخوابیدی تا اینکه برگشت تو ماشین لالا کردی؛گلم عاشقتم اینم عکسها:

شبانه روز :دخترم دیگه کارات انگاری منظم تر شده ،روزها یکبار میخوابی اونم ساعت 1 ظهر تا 3یا4 بعدازظهر.naptimelmg22ee.gif

قشنگم، مامان از سفره بهت غذا میده آخه همینکه سفره باز میشه باید حتما کنار سفره بشینی و بخوری وگرنه گریه میکنی.شبها هم مثل همیشه نازو جگرو آروم و مامانی میخوابی تا اینکه دل مامان میسوزه و ساعت 5صبح بیدارت میکنه تا شیر بخوری،الهی من برات بمیرم که اینقدر مظلومی.

 93/4/8 بهارعمرم ، اولین ماه مبارک رمضان،ماهی که دخترنازم مهمان خدای مهربونی مبارکت باشه.

سال قبل زمانی که تو عشقم تو وجودم بودی همه جا میرفتم مراسم ختم قرآن(کلی اونجا برات دعا میکردند)مراسم شب قدر وافطاریها، منم بخاطر دختر عزیزم روزه خور؛

اما از این دوروز روزه گرفتنم معلومه خیلی میخواد سخت بگذره واسه اینکه هم معده درد دارم هم اینکه جنابعالی از ساعت نه صبح بیدار میشی و همش درخواست بغل میکنی،منم که انگار هنوز کم خونیم بهتر نشده میخوام غش کنم؛دخترم ولی جالبه دیروز که اولین روز بود روزه بودم شما از 12 ظهر تا 6 بعدازظهر خوابیدی و من کلی استراحت کردم ممنونم عزیز دل مامان که به فکرمی؛الان هم حاجی مامان تو رو برده منم از فرصت استفاده کردم اومدم پای وب دخترم؛امسال دیگه نمیتونم مراسمهای قرآن و شب قدر رو شرکت کنم آخه نمیخوام شما اذیت بشی،انشاءالله سالهای بعد با دختر نازم اگر خدا بهم عمری داد توکل به خدا؛دخترم خوب گوش کن:

 امام صادق (ع) در سفارش به فرزندانش در هنگام حلول ماه مبارک رمضان می فرمودند: « فاجهدوا انفسکم فان فیه تقسم الارزاق تکتب الاجال و فیه یکتب وفد الله الذین یفدون الیه وفیه لیلة العمل فیها خیر من العمل فی الف شهر» (جان های خود را به تلاش و کوشش وا دارید، زیرا در این ماه روزی ها قسمت و اجل ها نوشته می شود و در آن نام های میهمانان خدا که بر او وارد می شوند نوشته می گردد، در این ماه شبی هست که عمل (عبادت) در آن از عمل (عبادت) هزار شب بهتر است.)

آمد رمضان به خدمت دل
وان کش که دل آفرید با ماست              در روزه اگر پدید شد رنج                  گنج دل ناپدید با ماست      (مولانا
)


شکلک های محدثه

اینم دخترم با علی آقای مهربون شوخ طبع (پسر عمه ی مامانی):

نظرات (35)

مامانِ بهار
11 خرداد 93 11:11
چه دخملی خوشگلییییییییییییی ماشالله میدونستی هم اسم دخملی منی؟
مامانی بهار
پاسخ
بله ما ارادت داریم چند بار مهمان شما بودیم . فدایی بهار خانم گل میبوسمت بهار جان
m0zhde
11 خرداد 93 12:15
mobarake
مامانی بهار
پاسخ
مرسی مامانی منتظر
مامان نازلی بالام زهرا
11 خرداد 93 16:03
دقیقا زهرا هم عاشق استخوان ودستاشه خیلی با اونا ور میره بهار روببوسسسسسسسسسسسین
مامانی بهار
پاسخ
قربونش بشم الهی زهرای خوشگلم دوست داریم
گرافیک های کودکانه
12 خرداد 93 11:20
سلام بله از پس اجراش برمیاد چیز سختی نداره... تنها گزینه ی سرهم کردنیش پاکت هست که اونم الگو داره فقط تا میخوره و تمام. برای ریسه ها هم که طبق الگو قیچی می کنید و با نخ یا روبان ( که روبان شکیل تر هست) به هم وصلشون میکنید... برای چاپش می تونید برید عکاسی یا چاپ خونه پرینت بگیرید... قیمت مونتاژ عکس ها هم تمامی مدل ها دانه ای سه هزارتومان می باشد.
مامانی بهار
پاسخ
خیلی خیلی متشکرم عرض میکنم خدمتتون.
دختر آسموني
12 خرداد 93 13:19
تبريك ميگم. اسم بهار اسم خيلي قشنگيه. اول قرار بود كه ما هم اسم دخملي رو بهار بذاريم. خوشحالم كه به وبلاگتون سر زدم. به وبلاگ دختر آسموني سر بزنين و اگه با تبادل لينك موافق بودين خبرم كنين.
مامانی بهار
پاسخ
سلام عزیزم مامانی مهربون آسمان هزار ماشاءالله خوشگلم. با افتخار آسمان نازمو لینک کردم. از آشناییتون خوشحالم. ولی چه اسم با معنایی کیف کردم.
✿مامادنیز✿
13 خرداد 93 21:30
سلام سلام بهار خانوم خوشگل خالهمبارکه عزیز دل خاله
مامانی بهار
پاسخ
ممنونم خاله جون من خاله ندارم اما شما مثل خاله ی نداشتمی. دنیز جونمو ببوس.
مامان دانیال-ویانا
15 خرداد 93 17:33
سلام عشق نازم دورت بگردم من 9ماهگیت مبارک قربون اون دستای چرب و چیلیت برم من راستش ویانا هم عاشق دستاشه قربون اون دستای کپلیه بهارم برم منفدای اون حرف زدنت بشم من هزار ماشالا بهت گل نازم ای جان خاله خودت از تخت اومدی پایین الهی من قرررررربونت برم عشق منی بهار مهربونم درد و بلات به جونم دوستت دارم یه دنیا خدای مهربونم خودت مواظبش باش
مامانی بهار
پاسخ
سلام خاله جونم از همه ی لطف و مهربونیت ممنونم من هم دوست دارم. از دور ویانای جگرم . داداش دانیال رو میبوسم
خاله عاطی
16 خرداد 93 0:17
__000000___00000 _00000000?0000000 _0000000000000000 __00000000000000 ____00000000000 _______00000 _________0 ________*__000000___00000 _______*__00000000?0000000 ______*___0000000000000000 ______*____00000000000000 _______*_____00000000000 ________*_______00000 _________?________0 _000000___00000___* 00000000?0000000___* 0000000000000000____* _00000000000000_____* ___00000000000_____* ______00000_______* ________0________* ________*__000000___00000 _______*__00000000?0000000 ______*___0000000000000000 ______*____00000000000000 ______*______00000000000 _______*________00000 ________*_________0 _________*________* _________*_______* __________*______* ___________*____* ____________*___* _____________*__* ______________**.................................................................................. سلام کوچولو چقد شما نازی ب منم سربزن خوشحال میشم
مامانی بهار
پاسخ
مرسی گلم به روی چشم.
مامان نازلی بالام زهرا
16 خرداد 93 11:56
خاله جون مبارکهههههههههه لباسا چه بهت میاد
مامانی بهار
پاسخ
ممنون خاله ی مهربونم چشماتون خوشگل میبینه. زهرای عزیزم سلامت باشه.
مامان دانیال-ویانا
17 خرداد 93 9:00
قربونت برم با اون صورت مثل ماهت هزار هزار ماشاالله به دختر پنجه ی آفتابمون خدا حفظت کنه برای مامان و بابا و داداش گلت بووووووووووس واسه بهار شیرینم و مامان نازش
مامانی بهار
پاسخ
مرسی قربونت بشم ما لایق این همه محبت شما نیستیم. ما هم شما رو خیلی خیلی دوست داریم.
مامانِ بهار
18 خرداد 93 13:43
با اجازه لینک شدی گلم
مامانی بهار
پاسخ
خواهش میکنم محبت دارید. بهار خانم هم با افتخار لینک شد.
دختر آسموني
20 خرداد 93 8:52
سلام عزيزم. براي درست كردن تم زنبوري مي توني از مقواهاي زرد و مشكي استفاده كني. ولي پيشنهادم اينه كه اول يه شكل از زنبور رو دانلود كني بعد در ابعاد مختلف پرينت بگيري . مي توني همين كلمه تم زنبوري رو سرچ كني و بعد تو محيط paint يه كم تغيير ش بدي و اسم بهار جون رو روشون تايپ كني و پرينت رنگي بگيري . بعد تك تك برش يزن. البته براي ضخامتشون بهتره كه طرح ها رو اول روي يه مقواي سفيد بچسبوني و بعد برش بزني.اين جوري هم كارت تميزتر در مياد و هم اينكه خودت را با مقواهاي رنگي خسته نمي كني.اگه سوالي داشتي باز در خدمتم.
مامانی بهار
پاسخ
خواهر مهربانم لطف کردی امیدوارم بتونم انجام بدم.
مامانی گرفتار
25 خرداد 93 1:34
سلام عزیزم ممنون که بیادم بودی حتما سر نمازت برای مهراساهم دعا کن ..... بهار جونمو ببوووووووووووووووووووووووووووس.. التماس دعا
مامانی بهار
پاسخ
حتما اگر لایق باشم
ساناز
26 خرداد 93 15:02
عزیزم برات پیدا کردم میزارم بهم سر بزن
مامانی بهار
پاسخ
خیلی ممنونم بزرگوارید.
مامان افسانه
26 خرداد 93 22:22
خیلی خیلی ناناز ماهی دارید خدا حفظش کنه براتون از اینکه به وب دخملم اومدین تشکر میکنم زیاد از این کارا کنین
مامانی بهار
پاسخ
چشم از شما هم متشکریم
مامانی ساره
26 خرداد 93 23:02
الهییییییییییییی ماشاءالله. چقدر نازی خاله جون با این کارات
مامانی بهار
پاسخ
مرسی خاله جونم
نیما
28 خرداد 93 20:09
وه یلو کوشولو.....ترجمه ی مامانا منو کشته... حالا چون از دوازدهم این ماه شروع کردی به مه مه دی دی ... اگه وقت کنم حتما با رنگ روغن ازت یه نقاشی میکشم هدیه ی دوازدهم یه ماه دیگه بهت میدمش...
مامانی بهار
پاسخ
لطف داری ممنون.
مامان عفیفه
29 خرداد 93 0:41
خیییییییلی نازی بهار کوچولو خدا واسه مامان و بابات حفظت کنه بااجازه مامان جونش بوسش کردم
مامانی بهار
پاسخ
ممنونم مامان مهربون بزرگوارید
مامان نیلوفر
29 خرداد 93 14:51
سلام ممنون که به ما سر زدید دخمل خیلی نازی دارید .خدا براتون حفظش کنه. با اجازتون لینکتون کردم
مامانی بهار
پاسخ
خواهش میکنم لطف کردید.
شادی
31 خرداد 93 11:42
سلام. هزار ماشالا به بهار خانم گل. دختر. من متولد بهاره و گل شما اسمش بهار. ایشالا تنشون سالم و لبشون خندون باشه و زیر سایه پدر و مادر بزرگ بشن. خیلی ممنونم که به ما سر زدین دوست مهربون.
مامانی بهار
پاسخ
خواهش میکنم ممنون از دعای خیرتون
مامان ماتیسا
2 تیر 93 11:12
سلام مامان بهار جون ببخشید ما چند ماه نت نداشتیم دیر جواب دادم . ایشالا ماتیسا و بهار دوستای خوبی بشن
مامانی بهار
پاسخ
خواهش میکنم، ممنونم
√بهار مامانه برسام
7 تیر 93 7:20
سلام عزیزم ممنون از محبتتون و لطفی که به ما دارید عزیزم من رمز رو براتون خصوصی میدم دخمل نازی دارید خدا حفظش کنه
مامانی بهار
پاسخ
خیلی لطف کردید بازم متشکرم.
مامان نیلوفر
8 تیر 93 12:17
آمد رمضان هست دعا را اثري دارد دل من شور و نواي دگري ما بنده عاصي و گنهكار توييم اي داور بخشنده بما كن نظري التماس دعا
مامانی بهار
پاسخ
التماس دعا
مامانِ بهار
8 تیر 93 12:50
سلام عزیزم . انشالله که خدا کمک کنه بتونیم این روزها رو به راحتی بگذرونیم . ازتون التماس دعا دارم . سحر و افطار یاد ما باشید
مامانی بهار
پاسخ
به امید خدا چشم
سحر
8 تیر 93 17:44
چه دختر نازیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی. __________________________________________________ __________________________________________________ __________________________________________________ __________________________________________________ ________________1111______________________________ _______________1¶¶¶¶¶¶¶1__________________________ _________¶11¶11¶¶¶1¶¶111111_______________________ _______1¶¶¶¶¶¶¶1_11¶¶_1¶¶¶¶¶______________________ _______¶¶111111¶¶_1¶1¶¶¶11¶¶¶_____________________ _______¶111¶111¶¶_1¶¶¶1111¶¶1_____________________ _______¶¶11¶¶111¶¶¶¶¶111¶¶________________________ ____111111_1¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶111¶________________________ ___¶¶¶¶¶¶¶1111¶¶¶¶¶¶¶¶11¶11_______________________ __¶¶1¶11¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶1¶1¶__________________1____ __¶111¶1111¶¶¶¶¶¶¶¶1_11111¶¶_________________¶¶___ __¶¶¶¶1111¶¶11111¶¶11¶¶¶¶¶¶¶¶_______________1¶¶___ ___1¶¶_1¶111¶¶1¶1¶¶¶1¶¶¶¶¶¶¶¶¶111__________1¶¶¶___ _____¶¶¶¶1¶¶¶1_¶¶¶¶¶___11¶¶¶¶¶¶¶¶¶1______1¶¶¶¶¶___ _____1¶¶¶¶1¶____111__________¶¶¶¶¶¶1___1¶¶¶¶¶¶¶___ _______________________________¶¶¶¶¶___¶¶¶¶¶¶¶¶___ __________________________________¶¶1__¶¶¶¶¶¶¶¶___ __________________________________1¶¶¶_¶¶¶¶¶¶¶¶___ ____________________________________¶¶¶_¶¶¶¶¶¶¶___ _____________________________________¶¶¶_1¶¶¶¶____ ______________________________________1¶¶1¶¶1_____ _______________________________________1¶¶¶1______ _________________________1¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶1___1¶¶¶1____ _______________________1¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶___¶¶¶¶___ ______________________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__ ____________________1¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶1___1¶¶¶¶_ ___________________11¶¶¶¶¶¶¶¶1________________¶¶¶¶ _______________________________________________1¶¶
مامانی بهار
پاسخ
وای چه خوشگله ممنونم
ساناز
9 تیر 93 10:25
عزیزم خیلی خیلی لطف دارین دختر نازتو ببوس
مامانی بهار
پاسخ
مرسی چشم
مامانی
9 تیر 93 18:28
چقده ناناسى عزىزم.خدا واسه مامان و بابا نگهت داره
مامانی بهار
پاسخ
مرسی خاله جونم ممنونم.
دختر آسموني
11 تیر 93 9:02
اي جانم ببين اين فسقلي چه ژستايي گرفته. مي بوسمت ناز گلي. راستي ما هم آپيم.
مامانی بهار
پاسخ
لطف دارید. در اولین فرصت به روی چشم.
دختر آسموني
11 تیر 93 9:03
تبريك مي گم 240 روزگيت رو عزيزم. ببخشيد با تاخير اومديم.
مامانی بهار
پاسخ
مرسی،خواهش میکنم
✿مامان دنیز✿
12 تیر 93 15:27
░░░░░░░████████░░░░░░░░█████████░░░░░░ ░░░░░██▓▓▓▓▓▓▒▓▓██░░▓█▓▓▓▓▒░▒▒▓▓██░░░░ ░░░██▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒░▓▓███▓▓▓▓▓▒▒▒░░▒▓▓█▒░░ ░░██▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒▓▓█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒░░▓▓█░░ ░▒█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓██▓██▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒░░▓▓█░ ░█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒░▒▓█▒ ░█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█░░█░░█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒░░▓██ █▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓░░░░░░░█▓▓▓▓▓▓▓▓▓░░▓▓█ █▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓░░░█░█░░▒▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒░▓▓█ █▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█░░▒█░██░░▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒▓▓█ █▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█░░░░░░░░▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒▓██ █▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓██░░▒█░░░█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒▓▓█░ ▒█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒▓▓█░ ░█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█▒░ ░██▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█▓▓▓▓▓▓▓▓▓█░░ ░░█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█░░░ ░░░█▓▓▓▓▓▓▓▓▓█▓▓▓▓▓███▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█▓░░░ ░░░░█▓▓▓▓▓▓▓▓▓████████▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓██░░░░ ░░░░▓█▓▓▓▓▓▓▓▓██▒▒▓▒▒▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓██░░░░░ ░░░░░░█▓▓▓▓▓▓▓▓█▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓▓▓██░░░░░░ ░░░░░░░██▓▓▓▓▓▓▓▓██▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓██░░░░░░░ ░░░░░░░░██▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓██░░░░░░░░ ░░░░░░░░░░█▓▓▓▓▓▓███▓▓▓▓▓▓▓█░░░░░░░░░░ ░░░░░░░░░░░██▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓██░░░░░░░░░░░ ░░░░░░░░░░░░░██▓▓▓▓▓▓▓▓▓█░░░░░░░░░░░░░ ░░░░░░░░░░░░░░░██▓▓▓▓▓██░░░░░░░░░░░░░░ ░░░░░░░░░░░░░░░░▒█▓▓██░░░░░░░░░░░░░░░░ ░░░░░░░░░░░░░░░░░░▓█░░░░░░░░░░░░░░░░░░
مامانی بهار
پاسخ
واااااااااااااااااای
مامان ديانا
12 تیر 93 16:52
سلام ماماني. نماز و روزتون قبول حق. من با اجازتون شما رو لينك كردم. خوشحال ميشم شما هم زحمتشو بكشيد. بهار جون خيلي دوست داشتني و نازه. خدا براتون ببخشه
مامانی بهار
پاسخ
سلام عزیزم بزرگوارید.افتخار دادید.
دختر آسموني
14 تیر 93 8:41
عزيزم لطفا هر موقع كه پست جديد گذاشتي خبرم كن.
مامانی بهار
پاسخ
به روی چشم.
مـامـان الــــنــــا
14 تیر 93 21:14
سلام دختر نازی دارین خدا حفظش کنه گل دختری رو از طرف من ببوسیدبه منم سر بزنید
مامانی بهار
پاسخ
ممنونم حتما عزیزم.
مامان نیلوفر
15 تیر 93 20:16
سلام عزیزم بهارخوشگلو ببوس
مامانی بهار
پاسخ
سلام گلم لطف داری دوست داریم.
مامانی
18 مرداد 93 23:23
به به بهارجون روز به روز نازتر مىشى.چه لباساى خوشگلى.چقده بهت مىاد.بوسسسسس. به ماهم سر بزن
مامانی بهار
پاسخ
خیلی ممنون چشماتون خوشگل می بینه.به روی چشم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهار عمرم می باشد