بهاربهار، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره

بهار عمرم

3 تا 4 سالگی بهارم/ تولد 3 سالگی بهارم

1395/9/29 12:56
نویسنده : مامانی بهار
547 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

سلام قربونت بشم ......

96/07/11:

اول :تولد سه سالگیت مبارک ان شاالله 120 سالگیت رو جشن بگیریم.....محبت

دوم :قبولی داداشی که بالاخره به آرزوش و آرزومون رسیدیم داداشی آقای دکتر شد اونم تو دانشگاه شهید بهشتی تهران، اولین ترم پزشکی داداش مهیار در مهرماه مصادف شد با سه سالگیت برای هر دوی شما آرزوی موفقیت و سربلندی میکنم.بوس

دخترم خیلی خانمی ،آروم... با محبت..مهربون...دلسوز...عاشقتم البته یه پا نقاش....جشن

سوم: نقل مکان به خونه ی جدید تو مهرشهر،ان شاالله این جابجایی برای همه مون خوب باشه 

95/12/20 : 

سلام عزیزم ، نور چشمم دیگه بزرگتر شدی و مهربونیهات ،دلسوزیهات عمیق تر شده ؛من و داداشی و بابا با این شیرینی هایی که داری عاشقونه می پرستیمت.

مامانی ده روز دیگه سال نو میاد سال 96 ان شاالله پر از سلامتی و موفقیت برای همه و شما عزیزان دلم باشه.

دخترم خیلی خیلی منظمی ،بلند میشی تند رختخوابت رو میزاری رو هم به قول خودت جمع میکنی،اتاقت رو مرتب میکنی ،بعد دستم رو میگیری میبری اتاقت میگی ببین مامان اتاقم رو جمع کردم.آفرین نور چشمم 

داداشی داره ترم دوم رو میگذرونه و شما هم به زبان خودت رو دفترت مشق روی خط راست نیم دایره های کوچولو ؛بعد میگی مامان جون باید بنویسم دیگه آخه خانم معلمم دعوام میکنه اگه مشقامو ننویسم.

تولد سه سالگیت مبارک بهارم 11  مهر 1395

پسندها (1)

نظرات (1)

فروشگاه ونیزی
16 خرداد 96 13:13
یازده مهر ماه نود و شیش که هنوز نیومده. فکر کنم اشتباه زدی ها
مامانی بهار
پاسخ
تازه الان اومدم ممنون چک میکنم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهار عمرم می باشد