بهاربهار، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره

بهار عمرم

30 تا 36 ماهگی بهارم

1395/3/29 17:25
نویسنده : مامانی بهار
577 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدا

سلام عزیز دلم

95/3/29(12 ماه مبارک رمضان): دخترم خیلی وقته اینجا سر نزدم ببخشید فرصت نکردم

خیلی خیلی خانم شدی حرفهای بزرگ میزنی مامانی عاشقتم

عزیزم تکه کلامت که زیاد به کار میبری چرا ست همش میپرسی چرا؟

مامان چرا غذا نمیخوره؟مامان چرا روزه ای؟چرا خدا گفته روزه بگیری؟

یعنی هر چی جوابت رو بدیم باز همونو با چرا می پرسی ُیکبار بهت گفتم آخه مامان چرا نداره گفتی: چرا ُچرا نداره؟

خلاصه که حسابی بامزه شدی عاشق لباس نو پوشیدنی ُپیراهن نو که میپوشی میگی :عروس شدم -ببین چقدر خوشگل شدم -بزرگ بشم آرایشگاه (آرایش رو میگی)کنم..ماتیک بزنم...-

داداشی همچنان داره درس میخونه 4 هفته ی دیگه95/4/25 کنکورشه خدایا کمکش کن

 

بهار و دختر دایی زهرا(95/3/27)خونه مهدی دایی(5 دقیقه با زهرا دوستی 5 دقیقه تو جنگ خلاصه مکافاتی داریم با شما)

 

پسندها (4)

نظرات (1)

مامان مریم
30 خرداد 95 0:58
وااای چه گل دختری...چقدرم خوشتیبه...چه موهای خوشگلی داره.بزنم به تخته چشم نخوره...ازطرف من ببوسش مامان بهارجون
مامانی بهار
پاسخ
ممنون عزیزم شما محبت دارید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهار عمرم می باشد