بهاربهار، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

بهار عمرم

***شیرین کاری بهار کوچولوی من

1393/3/4 17:00
نویسنده : مامانی بهار
861 بازدید
اشتراک گذاری

بهار نازم (در شش ماهگی ) وقتی خیلی خوشحال میشی، میری تو این حس:

دخترم دوست دارم خیلی زیاد.(شش ماهه)

هیجان دخترمو ببین:هر چی بالای سرت میبینی همین حالت رو داری،از چشمت پنهون برای دادن قطره از این روش استفاده میکنم بابا هم کلی میخنده،الهی فدات شم.(شش ماهه)

عشقم، اینم دعوای جنابعالی با نیروانا جون

عمرم ،میمیرم برات خیلی زیاد(شش ماهه)

خانم خودم (هفت ماهو نه روز)چندروز پیش تو حیاط فقط سرت رو به آسمون بود و چشم از کبوترها برنمیداشتی:

نازم (هفت ماهه )کارت این شده بری پای در و شروع کنی به جیغ زدن که ببریمت بیرون اینم اسنادش:

دختر نازنینم دیشب93/2/20  (هفت ماهو ده روز ) وقتی از گردش با بابایی برگشتی متوجه یه خرابکاری شدم بلهههههه جورابشوووو  بدون گل میشود....

عزیزمن،وقتی به به میخوری یکدفعه میری تو این حس:

اینم دست دسی گل خودم تو هشت ماهگی:

حالا میرسیم به دعاکردن(پیش خودمون بمونه داشتی به لامپ نگاه میکردی)قربونت بشم:

بازم زبان در آوردن دخملم،زبونتو بخورم:

اینم اداره ی دخترم:

هیجان بهار نه ماهو نیمه

پسندها (11)

نظرات (9)

مامان دانیال-ویانا
29 اردیبهشت 93 15:09
اااااااااااااااااای جون دلم هزار ماشالا بهت الهی قربونت برم من عروسکدوست داشتم کنارت بودم و یه عالمه بوست میکردم عشقم عاشقتم بوووووووووووووووووس قربونت برم گل جورابتو کندی شیطون بلا ای جون هندونه دوست داری عسلم دوستت دارم خیلی زیاد
مامانی بهار
پاسخ
خیلی ممنون از محبتتون. ما هم دوستون داریم و براتون آرزوی دل خوش و سلامتی میکنیم هرجا هستید دلتون شاد.
سمانه
29 اردیبهشت 93 21:00
ای جان موش بخوردش! ماشالله چقدر خوردنیه! اسمشو عوض کنی من ومی دونم شما
مامانی بهار
پاسخ
خدارو شکر یه خواستگار پیدا شد مینده بودم تو این بی شوهری دوستون داریم
افسانه
29 اردیبهشت 93 21:28
عزیزم ماشالا خیلی نازه خدا حفظتون کنه کنار هم
مامانی بهار
پاسخ
خیلی خیلی ممنون.محبت دارید دوستون دارم.
مریم مامان آیدین
30 اردیبهشت 93 2:04
واااااااااااااای چه جوجوی نازی داری مامانی خدا حفظش کنه دخمل نازو
مامانی بهار
پاسخ
هزاران تشکر و ممنون از شما بزرگوارید
☆مامان سپهر☆
30 اردیبهشت 93 6:28
$$$_______________________________$$$$$ __$$$$$$$*_____________________,,$$$$$$$$* ___$$$$$$$$$$,,_______________,,$$$$$$$$$$* ____$$$$$$$$$$$$___ ._____.___$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$,_'.____.'_,,$$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$$,, '.__,'_$$$$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$$$$.@:.$$$$$$$$$$$$$$$$ ______***$$$$$$$$$$$@@$$$$$$$$$$$**** __________,,,__*$$$$$$@.$$$$$$,,,,,, _____,,$$$$$$$$$$$$$* @ *$$$$$$$$$$$$,,, ____*$$$$$$$$$$$$$*_@@_*$$$$$$$$$$$$$ ___,,*$$$$$$$$$$$$$__.@.__*$$$$$$$$$$$$$,, _,,*___*$$$$$$$$$$$___*___*$$$$$$$$$$*__ *',, *____,,*$$$$$$$$$$_________$$$$$$$$$$*,,____* ______,;$*$,$$**'____________**'$$***,, ____,;'*___'_.*__________________*___ '*,, ,,,,.;*____________---____________ _ ____ '**,,,, سلام این پروانه برا بهار خانوم که گله خواهش میکنم این شعر از ایرج میرزاهس اگه خوشتون اومده چرا که نه؟
مامانی بهار
پاسخ
خیلی ممنونم لطف دارید. خدای مهربونم تن سپهر جانو براتون حفظ کنه انشاءالله.
☆مامان سپهر☆
30 اردیبهشت 93 6:32
______$$$$$$__$$$$$$$$__$$ ____$$____$$$$__$$$$__$$$$ __$$______$$$$$$__$$$$$$$$ __$$____$$$$$$$$__$$$$$$ __$$$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$ $$__$$$$$$$$$$__$$__$$$$$$ $$$$__$$$$$$__$$__$$$$ __$$$$______$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_$ _$$$$$$$$__$$$$$$$$$__$$$ __$$$$$$___$$$$$$$_ $$$$ ___$$$$_____________`$$$ ___________________ $$ __________________`$$` ________________$$` _____$$$$$$$$$$ ___$$$$$$$$$$ _$$$$____$$_$` $$$$$__$$___$$___$$$$ $$$$$$$______`$$_$$$$$$ $$$$__________$$$_____$ $$___________` $$____$$ _____$$$_____$$`___$$$$ ___$$$$$$___$$__$$$$$$ __$$$$$$$$_$$_$$___$$$ _$$$____$$$$_$$__$$$$ __$$_____$$_$$$$$$$ ___$______`$$ ___________$$ ____________$$` ___________`$$ __________$$ _________$$ تقدیم به بهار خانوم گل
مامانی بهار
پاسخ
واقعا متشکرم خیلی زیاد
مامان جونم(سوگند من)
30 اردیبهشت 93 17:54
عزیز دلم چقدر شما نانازی هزارتا بوسسسسسسسسسسسسسس برای بهار نازم
مامانی بهار
پاسخ
خیلی متشکرم به پای خوشگل شما نمیرسه ممنون که به ما سر زدید.گلمو ببوسید.
madarkhanomi
31 اردیبهشت 93 0:32
دلت تنگ یک نفر که باشی ! تمام تلاشت را هم که بکنی تا خوش بگذرد ؛ و لحظه ای فراموشش کنی ، فایده ندارد .... تو دلت تنگ است ، دلت برای همان یک نفر تنگ است ! تا نیاید ... تا نباشد .... هیچ چیز درست نمی شود ... !!!
مامانی بهار
پاسخ
هزار هزار ممنون از متن های قشنگت . فاطمه ی نازمو ببوس بازم مرسی.
مامان نازلی بالام زهرا
7 خرداد 93 21:29
سلام ماشا....بهارخانم هم روزبه روز نازتر میشه بوسسسسسسسسسسس
مامانی بهار
پاسخ
خیلی متشکرم به پای خوشگل شما نمیرسه ممنون که به ما سر زدید.گلمو ببوسید.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهار عمرم می باشد