بهاربهار، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

بهار عمرم

6***شش ماهگی گلم (آش دندونی-تاپ-شهادت حضرت زهرا-غذا- تحویل سال 1393)

1393/2/29 18:28
نویسنده : مامانی بهار
268 بازدید
اشتراک گذاری

animated gifs of weaponry - Baby and mother

دخترم،عزیز من،بهار من

دخترم امید هر سال منی

دخترم الهی صدساله بشی

دخترم،عزیز من،بهار من

منم و خدا و این یه خواهشم

که تو باشی پیش چشمام تا ابد

سلام مامانی دو روزه مریض شدی،تب شدید داری وبا استامینوفن پایین میارم گلم منتظرم شنبه ١٧/١٢/١٣٩٢ بشه برات وقت دکتر حیدری رو گرفتم.

سرفه هات شدیدتر شده خیلی میترسم دوباره برونشیت باشه خدا کنه طبق گفته ی دیگران از دندونت باشه.خدایا بچمو شفا بده. 

    Tabaa پیکسل پیکسل (VGA) و داروهای پیکسل      

دخترم برات آش دندونی پختم وبه نزدیکا دادم  تا برات دعا کنند مرواریدهای سفیدت راحت بیان بیرون و اذیت نشی نازنینم. ❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤                                                                                                  امروز  جمعه ١٦/١٢ داریم میریم عروسی عاطفه جون،امیدوارم دختر خوبی باشی عزیزم.ماچ    

مامان جون تو عروسی خیلی بهت خوش گذشت بچه خیلی خوبی بودی ممنونم دخترم انشاء الله همیشه شاد باشی.خنده

 خوشگلم امروز شنبه 92/١٢/17بردمت دکتر گفت سرما خوردی باید تا پنج روز زیترومایسین بخوری تا خوب شی نازنینم،وزنتم 7/900 گرم بود.زود خوب شو گلم.niniweblog.com

عملیات درخواست بغل کردن

خرگوش شیطون ساکت باش اعصاب منو بهم نریز:

داداشی چشم بچه ی خوبیم:

چشم مامان جون الان لباسامو تا میکنم:

مامانی خدارو شکر دیگه از اون دل دردها خبری نیست.همه چیزت به جاست و اذیت نمیشی.دوست دارم.آغوش از پشت شکلک ها

دخترم،این روزها خیلی بامزه شدی و همش مارو متعجب میکنی،دیشب(1392/12/20)ساعت ده خوابیدی اما یکدفعه ساعت 11 بیدار شدی با گریه وقتی اومدم پیشت اروم شدی و خوابیدی تا خواستم از کنارت برم فهمیدی وباز گریت دراومد سریع اومدم بغلت خوابیدم روتو کردی بهم و منو بغل کردی و خیلی اروم خوابیدی انگار نه انگار.نمیدونی چقدر کیف کردم چون از وابستگیت به خودم لذت میبرم و این آرزوم بوده چون داداشی این طوری نبود من غافلگیر شدم. دیروز هم رفیم خرید بابا برات تاپ خوشگل خرید چقدر دوستش داری و وقتی تاپ میخوری کیف میکنی و جالبه نمیترسیsmile emoticon kolobok.خیلی دوست دارم❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

مامانی،همینکه جغجغه رو به دستت میدیم شروع میکنی به تکون دادن و میخندی وقتی بابا برات دندان گیر خریده بود داد به دستت شروع کردی به تکون دادن به خیال جغجغه اما صدایی نداد وتو اونو پرت کردی و خوشت نیومد و دیگه دست نگرفتی.قربون شیرین کاریات بشم

گلم وقتی خوابت میاد شروع به صدا دراوردن میکنی(بیوووووو) دراین حالت آب دهنتو میدی بیرونو درکنارش جیغ کوتاه میزنیو و تکرار میکنی.چقدر بامزه میشی جگرم.داداشی عادتت داده وبا آهنگ میخوابونتت تا من  به کارام برسم .       

دختر نازم،عاشق آهنگ تبلیغات لوسی لوسی-بالا بالا- تلفن شبکه پویا.به خاطر دوست داشتن زیادت همشونو ضبط کردم وقتی نگاه میکنی جیغ میزنیو میخندی فدای خنده هات بشم نور دلم.     

 

عزیزم چند روز پیش برات فرنی درست کردم هر کار کردم نخوردی ،امروزم(1392/12/23)برات پوره سیب زمینی با شیرخشک درست کردم یک کوچولو که خوردی بقیه رو دادی بیرون نمیدونم چکار کنم از غذا خوشت بیاد از حالا هم میترسم از شکر استفاده کنم ،ناز مامان همکاری کن. شکلکهای جالب آرویــــــــن

 فاطمیه 1393/12/24:دخترم امروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)بهت سفارش میکنم که همیشه و همه حال از پیروان بحق حضرت زهرا(س) باشی و رفتار وسخنان ایشان سر لوحه زندگیت باشه تا هم خداوند و هم مامانی ازت راضی باشه.دوست دارم.قلب

http://up.clickkon.com/images/amm.jpg

مامان جون دیگه حال و هوای عیده،چیزی به سال تحویل نمونده،من دارم لباسای عیدتو می پوشونم-بابا ظرف می شوره-اما داداشی حاضروآماده کنار هفت سین،قران به دست منتظر ما نشسته و داد میزنه بیایین دیگه:همگی کنار هفت سین دعا کردیم و بهم قول دادیم که هر کس یک اخلاق بدشو ترک کنه.انشاءالله

عیدت مبارک دخترم.اولین عیددیدنی رفتیم خونه بابا بزرگ بعد:حاج عموی بابا-عمو قدرت-عمه طاهره......

مامان چند روز به سیزده بدر مونده وتو دوروز قبلش وارد هفت ماهگی میشی و باید واکسن شش ماهگیتو بزنی.

 

گلم خیلی جگر شدی ،خیلی هم باهوش:اشاره میکنی ببرمت پای تلفن وقتی گوشی رو دستت میدم با دست چپت شماره میزنی-وقتی داداش دسته کامپیوترو بهت میده به محض دست زدن به مانیتور نگاه میکنی ادای داداشو در میاری-وقتی میگم کسی رو صدا کن دهنتو در حال غنچه کردن میبری جلو و صدا درمیاری -دیگه خوابیدنتم راحت شده چون به دوطرفم میچرخی و دیگه نگران درد پشتت نیستم.فدات بشم

 

عزیزم یادم رفت بگم که چقدر حریره بادام دوست داری و با کلی لذت میخوری منم کیف میکنم connie_feedbaby.gif،دیگه بلعیدن رو یاد گرفتی و مشکلی تو خوردن نداری چون قبلا به جای داخل بردن غذا بیرون میدادی ولی الان قربونت بشم استادی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهار عمرم می باشد