بهاربهار، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

بهار عمرم

***دلنوشته برای تنهایی دخترم

1393/3/5 10:10
نویسنده : مامانی بهار
369 بازدید
اشتراک گذاری

    از دل نوشته هایم ساده نَگذر؛ به یاد داشته باش؛ این «دل نوشته» ها را؛ یک «دل»، نوشته ...!                                                                                                                                با تو كه باشم همه چيز رنگ بودن و شدن به خود مى گيرد...

با تو به نشدن آنچه مي خواهم، راضى مى شوم...

با تو همه چيز هست،...

با تو همه آنچه تو مى خواهى هست...

مهربان خداوند من؛ چون هميشه روزگار با من باش...

امانت تو در آغوش من جان مى گيرد، رشد مى كند و به دنيا قدم مى گذارد، دخترم بهار و پسرم مهیار را از گزند تمام آنچه ناپسند توست حفظ بفرما...

اين هديه پاك را از لطف و مهر تو دارم...

مرا درياب در لحظه هاى مادرى...

نگاهم و آغوشم را برايش شايسته مادرى كردن بدار...

بر من علم و مهرى عطا كن تا توان تربيت و آموزشش را آن گونه كه پسند توست داشته باشم...

مهربان خداى من، چون هميشه ايام زمزمه مى كنم...

 

ربنا هَب لَـنا مِن اَزواجِـنا وَ ذُرِّیّـاتِـنا قُرَّهَ اَعـین و اجعلنا لِلـمُتَّـقیـنَ اِمامًا

پروردگارا ! به ما از همسران و فرزندانمان روشنی چشم عطا کن و ما را پیشوای متّقیان گردان.

*اللهم ارزقنی حبک و حب ما تحبه 
و حب من یحبک و العمل الذی 
یبلغنی الی حبک واجعل حبک ...
- خدایا محبت خودت و محبت هر آنچه دوست داری 
و محبت کسانی که تو را دوست می دارند 

و محبت هر عملی که مرا به محبتت می رساند،
روزی من قرار بده 

و دوستی خودت رادوست داشتنی ترین چیز من قرار بده... ☆

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤ 

آرزویم این است دلت خوش باشد

نرود لحظه ای از صورت ماهت لبخند

نشود غصه دمی نزدیکت

لحظه هایت همه زیبا باشند

از خدا می خواهم که تو را سالم و خوشبخت بدارد همه عمر

ونباشی دلتنگ.....

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

همیشه برایت خواهم نوشت .تا وقتی جان در تن دارم برایت خواهم ماند!

 

قدرت عشق اینگونه است که از ذهنی خسته کلماتی زیبا تراوش کند برای شیرین ترین مخلوق خدا !

 

کودک شیرینم گویی خداوند تورا با حوصله و دقت بسیار نقاشی کرده و در وجود نرم و نازکت زندگانی دمیده !

 

تپش قلب مهربان تو زیباترین آهنگ زندگی من است.اینجا را تبدیل میکنم به خانه امید و آرزو و خاطرات !

 

خاطراتی که هیچ گاه بدست فراموشی سپرده نخواهند شد...

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

تا عشق آمد دردم آسان شد،خدا را شکر

مادر شدم دوباره،خدا را شکر

شوق شنیدن ریخت حتی گریه اش در من

لبخند زد جانم غزلخوان شد،خدا را شکر

من باغبان تازه کاری بودم اما او

یک غنچه زیبا و خندان شد،خدا را شکر

او آمد و باران رحمت با خودش آورد

گلخانه ما هم گلستان شد،خدا را شکر

سنگ صبورم،نور چشمم،میوه قلبم

شب را ورق زد،ماه تابان شد،خدا را شکر

مادر شدن یک امتحان سخت وشیرین است

دلواپسی هایم دو چندان شد،خدا را شکر❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

 و خداوند مهربانتر از مهربانم عاشقانه دوستت دارم که ثانیه های زندگی ام را اینچنین انرژی بخشیده ای و زیبا ساخته ای...
معبودم سپاس این بنده حقیرت را بپذیر...

بهار من

بهانه زندگیم دوستت دارم.اما اين دوستت دارم از آن حرف هايي نيست كه با گذر زمان محو بشه و به فراموشي سپرده بشه.اين سخن قلبم هست.قلبها هرگز فراموش نميكنند .اين دوستت دارم بر خاسته از قلبي ست كه  شعله اش را خودت روشن كردي و از گرماي قلب مهربانت به ان بخشيدي.

بهارم تو و برادرت  را دارم ، برای همیشه  ای که با شما نفس میکشم جان میگیریم و عاشقانه زندگی میکنم

عاشق همه روزها ، ساعتها و لحظه های زندگیم چون تو را دارم عزیزم
عزیزمی ، عشقمی ،هستی منی ، الهی من فدای خنده هایت ، اشکهایت ، نگاه مهربانت ، حرفهایت شم با تمام وجود دوستت دارم
با تمام وجود تو را میپرستم

  هر روز

هرساعت

هردقیقه

هر ثانیه

میگم دوستت دارم

سلام بهار من  دختر نازنینم

گفتم برایت بنویسم از آنچه در دل دارم ونمی تونم بگم...شاید مجالی نباشه که برایت بگم...نمی دونم که اصلا این وبلاگ و دل نوشته های من روزی چشمای زیبای تو رو زیارت خواهند کرد یانه ... نمی دونم ان روزها کجایی وشبها در کنار کدام یار آرامش رو در می یابی وصبح ها با نسیم کدام دوست به پا خواهی خواست ولی مهم این هست که الان واین روزها من شبها رو با گرمای آغوش تو پایان میدهم وصبح ها باصدای نفس تو روز را از سر می گیرم

امشب یاد روز اولی که بدنیا آمدی افتادم و توی ذهنم تداعی میکنم روزی که سراسر وجودم یک شوق عجیب فراگرفته بود شوقی همراه ترس عشقی همراه با وحشت چرا که نگران سلامتیت بودم وباید هرچه زودتر اسباب پذیرایت رو مهیا می کردم ...خیلی دوست داشتم اولین کسی باشم که تو رو می بینم ...زمانیکه برای اولین بارنگاهت را به روی من باز کردی گرچه خیلی کوتاه بود ...آخ که چه دنیایی داشت چقدر آشنا و دوست داشتنی ...یادم نمیاد که کسی اینگونه منو نگاه کرده باشه واینقدر عمیق با نگاهش بامن سخن گفته باشه ... سخنی به ارزش یک عمر...

هیچوقت یادم نمیره بار اولی که تو رو در آغوش گرفتم وگرمای نفسهات رو حس کردم ... آخ که چه پرشکوه بود آن لحظه که با سیاهی چشمات وباصدای نفسهات عشق و دلدادگی رو برایم هجی کردی ومن فهمیدم که دنیایم باتوچه زیباتر شده ...

رفته رفته تو درکنارم پاگرفتی برخلاف آنچه گفته می شد که تو به من محتاج هستی من به تومحتاج شدم وتوشدی همه ی نیازم ... همه تلاشم وهمه انگیزه م برای تغییر...برای تحمل هر سختی وبرای تلاشی بیشتر تا بتونم در روز موعود در مقابلت سرافراز باشم و بگم هر آنچه در توان داشتم برایت نهادم و این تو این هم زندگی

نازنینم نمیدونی چه روزهایی رو با شوق دیدار چشمان تو سر کردم همونطور که قبل از اومدن تو رویایش رو در سر می پرورانده م  وچه شبهایی رو به شوق دیدن روی تو چشمهام رو باز می کردم ...

میبینی من هر روز بیشتر عاشق اون چشمهای نازنینت میشم نمی دونی چقدر لذت بخش بود وقتی که برای بار اول خندیدی وحالا شدی آغاز هر روزم

دختر عزیزم می خوام با همه ی وجودم بگم دوستت دارم همانگونه که تو به سادگی وپرمعنایی با لفظ خودت بارها به من این جمله رو فهماندی ...هر روزم وهر شبم تازگی خاصی داره ...می خوام بدونی تو بیشترین بهانه برای زنده بودنم هستی

آرزو دارم اونقدر زنده بمونم تابه بار نشستن تو میوه دلم رو با چشمای خودم ببینم

بازهم مثل همیشه که گفتم فرشته ناز مامانی بهارم خیلی خیلـــــــــــــــــــــی دوستت دارم عشق من

حقیقت این روزگار

 جمعه دوازدهم اردیبهشت 1393

هر چه مهربونتر باشی بیشتر بهت ظلم میکنن!!!!!

هرچه صادق تر باش یبیشتر بهت شک می کنن !!

هر چه دلسوز تر باشی بیشتر دلت رو میشکنن !!

هر چه قلبت رو راحت تر در اختیار بگذاری راحتتر لهش میکنن !!!!

هر چه آرومتر باشی فکر میکنن آدم ضعیفی هستی !!!!

هر چه بیشتر به فکر دیگران باشی بیشتر حقت رو میخورن !!!!

و هرچه خودت رو خاکی تر نشون بدی کمتر برات ارزش قایلند !!!!!

و این حقیقت این روزگار  است ......

شریف ترین دلها،

دلی است که

 در اندیشه ی آزار دیگران نباشد ...

nice kawaii

بهارم

از این پهلو به آن پهلو نغلتد// شب از بیم خطر بیچاره مادر 


نگهداری کند نه ماه و نه روز // تو را چون جان به بر بیچاره مادر

 
به وقت زادن تو مرگ خود را // بگیرد در نظر بیچاره مادر

 
برای این که شب راحت بخوابی //  نخوابد تا سحر بیچاره مادر 


دو سال از گریه روز و شب تو // نداند خواب و خور بیچاره مادر 


نبیند هیچکس زحمت به دنیا // زمادر بیشتر بیچاره مادر

 
تمام حاصلش از زحمت این است // که دارد یک دختر بیچاره مادر

nice kawaii

پند مادرانه:

عشق ﺭﺑﺎ ﻫﺮﮐﺲ ﺗﺠﺮﺑﻪ ﻧﮑﻦ

ﺻﺒﺮ ﮐﻦ،ﺻﺒﺮ ﮐﻦ

 ﺳﺎﻟﻬﺎﯼ ﺳﺎﻝ ﺻﺒﺮ ﮐﻦ

 ﺁﻧﻘﺪﺭ ﺻﺒﺮ ﮐﻦ ﺗﺎ ﮐﺴﯽ ﺭﺍ ﺑﯿﺎﺑﯽ ﮐﻪ

 ﺭﻧﺞ ﻫﺎﯾﺖ ﺭﺍ ﺍﺯ ﭼﺸﻤﺎﻧﺖ ﺑﺨﻮﺍﻧﺪ

ﺗﻮ ﺭﺍ ﺑﺮﺍﯼ ﺭﻧﮓ ﻭ ﺻﻮﺭﺕ ﻭ ﺑﺪﻧﺖ ﻧﺨﻮﺍﻫﺪ

ﺗﻮ ﺭﺍ ﺑﺮﺍﯼ ﺧﺎﺹ ﺑﻮﺩﻥ ﻭ ﻣﻌﺮﻓﺘﺖ ﺑﺨﻮﺍﻫﺪ

ﺑﺪﺍﻧﺪ ﻭ ﺑﺪﺍﻧﺪ ﺳﺎﻟﻬﺎﺳﺖ ﮐﻪ ﻣﻨﺘﻈﺮ ﺍﻭ ﺑﻮﺩﯼ

 ﺑﺪﻭﻥ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺍﻭ ﺭﺍ ﻗﺒﻼ ﺩﯾﺪﻩ ﺑﺎﺷﯽ

ﻭ ﺑﺪﺍﻧﯽ ﮐﯿﺴﺖ

 ﻭ ﺍﺯ ﭼﻪ ﺳﻮﯾﯽ ﺁﻣﺪﻩ

 ﺑﻪ ﺍﻭ ﺑﮕﻮ...

 ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺩﻟﺘﻨﮕﺶﻮﺩﯼ

ﻭ ﺟﺎﯾﺶ ﺩﺭ ﺯﻧﺪگی ات 

ﻫﻤﯿﺸﻪ ﯼ ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺧﺎﻟﯽ ﺑﻮﺩﻩ...

 

nice kawaii

بهارم

دخترم

تو آمدی و خدا خواست دخترم باشی

و بهترین غزل توی دفترم باشی

تو آمدی که بخندی ، خدا به من خندید

و استخاره زدم ، گفت کوثرم باشی

خدا کند که ببینم عروس گلهایی 

خدا کند که تو باغ صنوبرم باشی

خدا کند که پر از عشق مادرت باشی

خدا کند که پر از مهر مادرم باشی

همیشه کاش که یک سمت ، مادرت باشد

تو هم بخندی و در سمت دیگرم باشی 

تو آمدی که اگر روزگارمان بد بود

تو دست کوچک باران باورم باشی 

بیا که روی لبت باغ یاس می رقصد

بیا گلم که خدا خواست دخترم باشی

تو آمدی و خدا خواست از همان اول

تمام دلخوشی روز آخرم باشی.

ای بهارم آرزوی نسل فردا،دخترم

ای فروغ عشق از روی تو پیدا دخترم

چشم وگوش خویش را بگشا کز راه حسد

 نشکند آیینه ات را چشم دنیا، دخترم

دست در دست حیا بگذار وکوشش کن مدام 

تا نیفتی در راه آزادی از پا، دخترم

کوه غم داری اگر بر دوش دل همچون پدر

 دم مزن تا می توانی از دریغا، دخترم

با مدارا می شوی آسوده دل،پس کن بنا

 پایه رفتار خود را بر مدارا، دخترم

روی سخنم باتوست.پرودگارم......

آفریدگارم.......دیریست که با تو سخن نگفته ام مراببخش......

میدانم می بخشی.......

آن قدر بخشیده ای که از شمار آن ناتوانم....

خدایا چقدر کوچک و ناچیز است تشکر من,در کنار مهربانی هایت......

وچقدرحقیر و کوچک است ستایش من در کنار آن همه بزرگواری ات.....

خدایاچگونه شاکر نعمت هایت باشم...........

چگونه بابت شیرینی زندگی ام بهار و مهیارم از توتشکر کنم................

درحالی که همین شکر کردن نعمتی است از سوی تو...........

خدایا تا وقتی زنده ام شاکرم.............

الهی شکر................

دخترم بخشش کن اما نگذار از تو سوء استفاده شودعشق بورز اما نگذار با قلبت بد رفتاری شود اعتماد کن اما ساده و زودباور نباش حرف دیگران را بشنو اما صدای خودت را از دست نده.

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهار عمرم می باشد