بهاربهار، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره

بهار عمرم

کلی فاصله تا تولد 9 سالگی

1401/7/1 16:47
نویسنده : مامانی بهار
178 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم ،قشنگم ،زندگیم ،عمرم

ببخشید چند سال شد که وبلاگ بهار عمرم به فراموشی سپرده شده بود که امروز اول مهر هزار و چهارصد و یک ، ناگاه ساعت سه بعدازظهر یه تلنگری به ذهنم خورد که ای وای وبلاگ بهار ،که یکدفعه صدات کردم مامان جونم بهارم بیا یه چیزی برات دارم که خلاصه گفتم.

ماجرا از این قرار که خاطراتی داشتیم من و شما در دفترچه ی نی نی وبلاگ به نام بهار عمرم.😘😘😘😘😘✏️✏️

شما هم که نگو کلی ذوق کردی🥳 که زود باش نشونم بده‌.عشق مامان دیگه می‌خوام یواش یواش نویسندگی خاطرات رو به دستای کوچولوی خوشگلت بسپرم✏️ چون برای خودت خانمی شده و امسال میری کلاس سوم ابتدایی ،بله فردا شنبه دوم مهر روز اول بازگشایی مدارس شده و شما با آمادگی کامل فردا میری مدرسه ان شاالله.🧑‍🎓

امسال هم مجبوری اینجا محله ی بابابزرگ بری مدرسه تا اینکه بتونیم تا چند ماه دیگه خونه ی جدید بخریم و به امید خدا اسباب کشی کنیم و مدرسه ی جدید ،البته حالا تا سال بعد توکل بر خدا...👪

دخترم خیلی خنده داره که تو تا الان سه مدرسه عوض کردی🌟پیش دبستانی مهرشهر،اول دبستان فردیس،دوم دبستان مدرسه غیر انتفاعی مهان تو محله بابابزرگ،سوم دبستان مدرسه دولتی یاسر بازم محله ی بابزرگ، ماشاءالله به دخترم که با توانایی بالایی که داری تونستی با شرایط ایجاد شده خودت رو وفق بدی البته ما همه ناچار شدیم که باعث اذیت شدنت شدیم بهر حال مارو ببخش عزیزم.🥰🥰🥰🥰

دخترم تو این چند سال که خاطراتت رو ننوشتم چها که گذشت ،شیرین ،غمگین ،خوب ،بد ؛

خلاصه هر چی بود گذشت ،اگه از بداش بگم کرونا بود از دست دادن عزیزان ... روحشان شاد و یادشان گرامی🖤🖤🖤

اما بهتره از خوباش بگم بله از سال آخر شدن پزشک بودن داداشی و گرفتن مهر پزشکی و ...🧑‍⚕️🧑‍⚕️🧑‍⚕️

و پیانیست شدن دختر خوشگلم بهار مامان ،وقتی پیانو میزنی نمیدونی چقدر کیف میکنم به خصوص وقتی که آهنگ مورد علاقه ام به نام سلطان قلب ها رو میزنی و من میخونم کلی شاد میشم و بهت افتخار میکنم.🎹🎹🎹

شما و داداش مایه ی افتخار و خوشحالی من هستید ،خدا رو هزار مرتبه شاکرم🤗🤗🤗❤️

حتما عکس روز اول مدرسه رو میزارم تا بماند به یادگار1401/07/01

پسندها (2)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهار عمرم می باشد